A stuttgarti márka modelltörténetében sosem volt nyitható tetős kivitelű az 1993 óta létező C-osztály, sem annak elődje, a 190-es sorozat. Az idei évtől azonban a szedán, kombi és kupé palettát egy puha tetőssel bővítették. A forma, a műszaki tartalom és nem utolsó sorban az időzítés...
A C-klasse puhatetős verziójának szűkmarkúan mért grafikai látványával húzták el előttünk a mézes madzagot. A csillagos márka első ízben kínál vászontetős kivitelt a D-kategóriában, melynek bemutatására alig több mint két hetet kell csak várni.
A vászontető és a hátsókerék-hajtás kombinációja olyannyira egyedülálló a kompakt kabrió kategóriában, hogy keresve sem találunk vetélytársat a legkisebb bajor puhatetőshöz. A BMW trendet követő külső-belső formavilág mellett méretnövekedés, erősebb motor és igazi élményautós faktor jellemzi az...
A H-Astra helyére érkezett, azonban méreteivel az Insigniához áll közelebb. Prémium szintre avanzsált, de vászontetős honfitársainál így is megfizethetőbb. Szép is, jó is, de vajon az öngyulladós vagy a szikragyújtásos motort érdemes-e megvenni hozzá?