Újfent kettős japán győzelmet hozott az észak-amerikai autóvásárlók elégedettségét mérő ACSI index idei kiadása. Általában a prémiummárkák vezetik a mezőnyt, a Toyota azonban idén még saját leányvállalatát is megelőzte a versenyben.
2017 és 2018 után idén is megőrizte első helyét a Lexus az Egyesült Államok egyik legnagyobb ügyfélelégedettségi felmérésén, az ACSI listán.
Az autót vásárló ügyféllel való kapcsolat nyilvánvalóan nem ér véget azzal, hogy a vevő hazatolja a vadonatúj kedvencét. A használatból adódóan továbbra is lesznek igényei és elvárásai, amikkel nagy meglepetést okozhat a kereskedéseknek és szervizeknek, ha azok nem kellően felkészültek. A nyári...
A J.D. Power legfrissebb németországi Ügyfélszolgálati Index (CSI) Felmérése szerint a megfelelő kiszolgálás vitathatatlanul pozitív hatással van az autósok döntésére, amikor kiválasztják a márkakereskedést, ahová elviszik járművüket időszakos átvizsgálásra, javításra, illetve ahol...
A Toyota Motor Europe (TME) Rómában (Olaszország) megtartott ünnepségen kihirdette a 2016. évi „Ichiban” európai ügyfél-elégedettségi díj győzteseit