Amikor egy döntés életeket ment meg, nem maradhat régiós kísérlet: Flandria példája után Vallóniának is lépnie kell. A 70 km/óra nem korlátozás – hanem bizonyítottan működő közlekedésbiztonsági eszköz.
Íme, néhány kreatív, játékos vagy szokatlan módszer a közúti közlekedés biztonságának növelésére. Ezek jellemzően nem előírásokkal kényszerítenek, inkább az érzékelésre hatnak. A felsoroltak közül Magyarországon is alkalmaznak néhány meglepő közlekedésbiztonsági megoldást.
Heves ellenállásba ütközött és elbukott az ausztrál terv, amely jelentősen csökkentette volna a 100 kilométer/órás sebességhatárt egyes utakon. Közben egyre több a halálos közúti baleset az országban.
Hová lehet fekvőrendőrt telepíteni, és milyen szabályai vannak? Az autósok nem szeretik, és vannak negatív hatásai is. Tudnivalók a fekvőrendőrökről Tóbiás és Balambér mai közlekedési kalandjában.
Spanyolország legtöbb városi utcáján 30 km/órás sebességkorlátozást vezetnek be.
