Vadonatúj szolgáltatást vezet be legigényesebb ügyfelei számára a Toyota: a világ hiperprémium-autógyártóihoz hasonlóan bármilyen elképzelést hajlandóak (és képesek) megvalósítani. Egy megkötés azért van: a kiindulási alap kizárólag a Century lehet.
A villanyosítás sorra dönti le az autózás legstabilabb bástyáit is. A luxust egykor a V12 jelentette, ma már úgy tűnik, hogy egyre inkább az elektromos hajtás.
Miközben a világ nagyrésze aggódva figyeli a világgazdaság alakulását, és az egyre dráguló termékeket, úgy tűnik, hogy egy alternatív valóságban a gazdagokat ez egyáltalán nem érinti.
Hetven éves az első sorozatgyártott Bentley modell, ami a Continental nevet viselte. Filozófiája a mai napig ott van a márka DNS-ében, és erre büszkén hívja fel a figyelmünket a brit manufaktúra.
A Lexus és a Royal College of Art (RCA) „A jövő prémiumának lelke” címmel hirdetett meg korábban pályázatot. Itt vannak a pályaművek.
Decemberben is kaszáltak a luxusautó-kereskedők. Vitték az AMG-ket, M-eket és Porschékat akár a cukrot. Volt olyan magyar vásárló, aki Bentley-t vett, de volt, aki Aston Martinaál nem adta alább…
Pontosan tizenöt évvel ezelőtt lenyűgöző alkotással ejtette ámulatba a Párizsi Autószalon közönségét a Peugeot. A 908 RC tele volt innovatív és fényűző részletekkel, amelyekből sokkal sem korábban, sem azóta nem találkozhattunk, mások viszont mára általánossá váltak. Az igazi meglepetés azonban...
Kiemelkedő hónapjuk volt júniusban a luxusautó-kereskedőknek Magyarországon, számos nagyon drága luxus- és sportautó talált gazdára, például sok BMW M, Mercedes-AMG és Porsche modell, de luxus Audi is jócskán fogyott.
Már csak ez hiányzott a fűthető, hűthető és masszírozó ülések után, íme a legdrágább extrák.
Megkezdődött a Vlagyimir Putyin orosz elnök által népszerűsített Aurus Szenat luxusszedán sorozatgyártása hétfőn a tatárföldi Jelabugában, az orosz Sollers csoport és az amerikai Ford vegyesvállalatának gyárában.