A világ egyik legnagyobb, aktív vulkánja után kapta a nevét.
Meglepően más arcát mutatta villanyosként a Hyundai Kona, mint hibridként. Szegmense legjobban összerakott vételének tűnik a dél-koreaiak tisztán elektromos városi crossovere.
Szegmensén túlmutató hely- és funkciókínálattal borítja rá az asztalt a kis szabadidőautók piacára az új, robotzsaru arcú Hyundai Kona, amit most hibridként teszteltünk.
A közös Év Magyar Autója zsűriteszt után nem sokkal sikerült hosszabb időre megkaparintani a Hyundai kompakt újdonságát. Nem okozott csalódást...
Sötét részletekkel, sportos kiegészítőkkel bővül a tisztán elektromos Hyundai Kona európai kínálata.
Egyszerre szelíd családi járgány és vehemens sportkocsi, praktikummal és elfogadható költséggel. Sokak szemében lehet nyerő kombináció.
Két Tesla, egy Renault, Hyundai és egy Volkswagen valamint egy Nissan tartozik a világ legnagyobb darabszámban eladott villanyautói közé. Mármint azon márkák közül, akiket mi itt Európában ismerünk.
A KONA N lesz a nagyteljesítményű N sportmodell-család következő tagja, egyben a Hyundai kínálatának első kifejezetten sportos szabadidőjárműve.
Hyundai Motor több ponton megújította tisztán elektromos városi crossoverét, a sikeres Hyundai Kona Electric modellt. Hogy az új Kona Electric még többet kínálhasson az ügyfeleknek, a modellfrissítés során a formatervre, a technológiai tartalomra és a praktikumra koncentráltak.
Jól láthatóan igyekeztek európaibbá gyúrni a Hyundai Kona formavilágát, pedig eddig is egyedisége volt egyik legnagyobb erénye. Most itt a facelift és a sportosított N-Line is.