Bár egyelőre nem látni túl sok kínai autót a magyar utakon, ez rövid időn belül megváltozhat és jó eséllyel egyre több egyelőre "ismeretlen" márka modellje jön majd szembe velünk a magyar utakon.
Az első kínai támadások kudarcba fulladtak: krónika és friss frontjelentés az európai és magyar piacról.
A Great Wall kínai autógyártó óriáscég szabadalmaztatta a Tank 800 névre keresztelt SUV-t Oroszországban – írja a carsweek.ru orosz autós szakportál.
Az orosz Za Rulem (A Volánnál) magazin szakértője szerint hatalmas lesz a kereslet, sorban fognak állni az oroszok az új kínai Tank 300 SUV-rért, amelynek hamarosan megkezdődik oroszországi értékesítése – írja a carsweek.ru.
Még nem volt újkori gyári elektromos Volkswagen Beetle, szóval egy kínai autógyár nem volt rest ismét a földbe tiporni Európa egyik ikonját.
A kínai autógyártó megkapta a helyi hatóságok engedélyét ahhoz, hogy a német járműgyártóval közösen gyártson autókat Kínában.
A Great Wall Motor kínai járműgyártó azt fontolgatja, hogy az Európai Unióban nyit gyárat, ehhez azonban először évi legalább 50 ezerre kell növelnie európai autóeladását.
Mit bír autópályán és terepen? Ha csak néhány napig is, de az Autószektor egyedüliként kipróbálhatta a kínai Great Wall Bulgáriában összeszerelt hobbi terepjáróját.
Előny az ár, hátrány az előítélet, állítja a Great Wall márkát januártól forgalmazó China Motors elnök-vezérigazgatója, akinek nem ez az első kínai próbálkozása.