Manapság az egekbe szöktek az autó árak, de néha az extrákat is csillagászati áron mérik a gyártók. De vajon milyen opciók számítottak a legdrágábbnak valaha?
2022 egyik nagy durranása volt a BMW féle előfizetéses ülésfűtés. Egyre több ilyen lesz, de lehet, hogy nem is baj.
Nemrég jelentette be a BMW, hogy több funkciót is előfizetéses rendszerben fog kínálni vásárlói számára.
Egyre több autóban elérhető az opció, hogy a járművet utólagosan is lehet extrákkal felszerelni, mindössze néhány kattintással.
Ha a Blick autószerkesztőinek új autót kellene vásárolniuk, tíz lehetőség mindenképpen szóba kerülne. Nem, nem drága alumínium felnik vagy sportváz – hanem a nagyobb kényelemet és nagyobb biztonságot szolgáló vezetői segédrendszerek – írja a blick.ch
Nem kell sok a boldogsághoz. Még akkor sem, ha modern autókról van szó. Akkor mégis miért pakolják tele felesleges extrákkal az autókat a gyártók?
Tradíció, kimagasló arculat, páratlan luxus. Ezek azok a kifejezések, amiket társítunk egy prémiumkategóriás autóhoz. Mai cikkünkben annak járunk utána, hogy milyen belső indíttatás lehet a prémium autók vásárlóiban, amiért képesek felárat fizetni az átlagosnál magasabb színvonalú...
2017 tavaszán új tételekkel bővül a BMW 6-os sorozat extrafelszereltségi palettája. Az egyedüli opciók kizárólag a luxuskategóriájú modelltrió tagjaihoz válnak elérhetővé, hogy fokozzák a BMW 6-os Coupé, a BMW 6-os Cabrio és a BMW 6-os Gran Coupé sportos karakterét.
A nők 64 százaléka rendszeresen vezet autót, és ma már minden második hölgy maga intézi téli-nyári autógumi cseréjét. Bár sokakban az a meggyőződés él, hogy műhelybe járni férfi feladat, a tény az, hogy a nők egyre bátrabban szervizeltetnek – derül ki a Gumi-Profi friss felmérésből, amelyben a...
Már elérhető az Alfa Romeo Giulia Magyarországon, a belépő modelt 8,9 millióért vihetjük haza, ami egy 136 lóerős dízel motorral szerelt verziót takar, az 510 lovas csúcsmodellért pedig közel 23 milliót kell leperkálni.