Január 1-től az Euro 4-es és annál alacsonyabb besorolású dízelautók, valamint egyes 11 évnél idősebb járművek környezetvédelmi okokból nem közlekedhetnek a brüsszeli régióban - írta a La Libre Belgique című napilap hétfőn.
Európa-szerte még mindig erősen érezteti hatását a 2015-ben kirobbant dízelbotrány. Magyarországon például a tavaly forgalomba helyezett új autók mindössze 20%-a volt gázolaj-üzemű, a kontinensen pedig több nagyvárosban korlátozták ezen motorok használatát. De vajon helytálló ez a...
A Peugeot új generációs dízelautói már most, jóval a határidő előtt teljesítik a legújabb uniós károsanyag-kibocsátási előírásokat. A jövő januárban hatályba lépő RDE2 szabvány minden eddiginél szigorúbban korlátozza a nitrogénoxidok emisszióját.
Az eredetileg tervezettnél tovább folytatja a dízel autók gyártását a Fiat-Chrysler Automobiles (FCA), a cég európai igazgatója, Pietro Gorlier kijelentése szerint.
- Hétfőtől a 22 évesnél idősebb, illetve alacsony környezetvédelmi besorolású járműkategóriákba tartozó dízel üzemű járművek nem hajthatnak be a Brüsszel Fővárosi Régióba, a tilalmat megszegők 350 euró (mintegy 115 ezer forint) azonnali bíráságot kapnak.
Divatos lett szidni a dízelt, pedig egyelőre kevés megfizethető alternatívája van, gondoljunk csak a tömegközlekedésre. Jogos igény ugyanakkor, hogy a lehető legkevesebb szennyezést bocsássák ki a járművek, legyenek azok benzinesek, vagy éppen gázolajjal működők. Bár sokan kétségbe vonják,...
Dízelkorszak-sorozatunk első része: a kezdetek.
Utólagos frissítési programot kínál az Audi akár 850 ezer Euro 5, illetve Euro 6 minősítésű V6-os és V8-as TDI motorral felszerelt jármű számára.