Az átlagember fejében létezik egy téves berögződés arról, hogy a céges autó rossz. Mert nincs gazdája, mindenki gyilkolja, és lehet, hogy még az elégséges szervizmunkákat sem végezték el rajta. Ezt a sztereotípiát tesszük most helyre Tóth Péterrel, a Das WeltAuto Centrum Értékesítési...
Az operatív lízing, vagyis a tartós bérlet egyre népszerűbb autófinanszírozási forma, ha vállalati flottáról van szó, ennek ellenére sok cég még mindig idegenkedik tőle, mert bonyolultnak tartja a folyamatot. Ez a lízingkonstrukció azonban nagyban megkönnyíti a céges flotta üzemeltetését, hiszen...
A költséghatékonyság érdekében a cégek hajlamosak kitolni az autóflottájuk csereciklusát, a döntés előtt azonban célszerű átgondolni az egyéb lehetőségeket is. Elsőre ellentmondásosnak hangzik, de a járművek gyakoribb cseréjével jól járnak a vállalatok, főként, ha komolyan veszik a...
- Visszatérnek a magánvevők az új autók piacára, a magyarországi márkakereskedőknél az idén már számottevően nő a magánügyfeles értékesítések súlya - mondta Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója az autópiac első fél évét értékelve újságíróknak.
A környezetbarát és alacsony üzemben tartási költségeket kínáló hibrid meghajtás iránti robbanásszerűen növekvő kereslet nyertese a Toyota, és prémium márkája, a Lexus lehet, amelyek a piac legteljesebb hibrid portfólióját kínálják. Ennek köszönhetően a hagyományosan a magánvásárlók körében...
Beszerzési árban ma már a dízel és a benzin és hibrid autók között nincs lényegi különbség, így fokozott súllyal esnek latba az üzemben tartási költségek (TCO), ahol egyértelműen a a benzin és elektromos meghajtást kombináló hibridek felé billen a mérleg.
A korábban vállalati flottába tartozó gépjárművek hosszú távon akár jelentősen kevesebbe kerülhetnek új tulajdonosaiknak, mint például akár a külföldről behozott használtautók – vélik a Business Lease Hungary Kft. szakértői. A pontosan lekövethető szervízmúltnak, a garantált kilométeróra-...