- Az Európai Unióban 20,6 százalékkal esett az új autók eladása áprilisban 2021 azonos időszakához képest. Ezzel tizedik hónapja tart a csökkenés elsősorban a beszállítói láncok fennakadása miatt - közölte az európai autógyártók szakmai képviseleti szerve, az ACEA.
Szeptemberben már a harmadik egymást követő hónapban csökkent éves összevetésben a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban.
A válság előtti szintek közelébe emelkedett a forgalomba állított új személygépkocsik száma májusban Európában, szinte minden autógyártó rekordmértékben növelte eladásait.
Jelentősen emelkedett a forgalomba állított új személygépkocsik száma Európában júniusban is, az egyes országok közül egyetlen kivételként csak Nagy-Britanniában csökkent az új autók száma.
Erőteljesen emelkedett a forgalomba állított új személygépkocsik száma Európában márciusban, noha a húsvéti ünnepek miatt kevesebb kereskedési nap volt, ráadásul csökkent a legkeresettebb márka, a Volkswagen iránti kereslet.
Májusban sorban a huszonegyedik egymást követő hónapban emelkedett a forgalomba helyezett új autók száma Európában.
A népszerű szubkompakt németországi (Köln) gyártásának szüneteltetésére van szükség az idei év utolsó negyedében, a régió főbb piacain tapasztalt csökkenő kereslet miatt.
Augusztusban már a tizenkettedik egymást követő hónapban emelkedett a forgalomba helyezett új személygépkocsik száma az Európai Unióban, miután hat éven át folyamatosan csökkent.
Áprilisban már a nyolcadik egymást követő hónapban emelkedett a forgalomba helyezett új személygépkocsik száma az Európai Unióban - közölte pénteken az európai autógyártó szövetsége (ACEA).
Az Uniós viszonylatban mutatkozó 8 százalékkal több újautó regisztrációval és a hazai 29,1 százalékos növekedéssel tovább erősödhet a remény, hogy a lassú növekedés évében vagyunk.