Több újszerű díjszedési megoldásra is számíthatnak középtávon azok, akik London közúthálózatán autóval közlekednek.
Felmérés készül a fővárosban a dugódíjjal és a dízel járművek kitiltásával kapcsolatban. A Magyar Nemzet úgy tudja, hogy több vállalkozás is kapott már ilyen kérdőívet, a válaszokra a fővárosi önkormányzat lehet kíváncsi. Karácsony Gergely főpolgármester az utóbbi hetekben többször...
- Ha a Fővárosi Közgyűlés úgy döntene, hogy bizonyos zónákból kitiltja a dízelüzemű személyautókat, az a Budapesten közlekedő autós társadalomnak mintegy 30 százalékát érintené - ismerteti a hétfői Világgazdaság.
- Csaknem a kétszeresére, 20 font fölé emelkedett hétfőtől a londoni behajtási díj a régi, korszerűtlen motorokkal felszerelt járművek számára.
Mini kutatás készült a dugódíjról, a P+R-ről és a közösségi közlekedésről.
Az LMP szerint a fővárosiak egészsége érdekében korlátozni kell a budapesti autós forgalmat.
Nem született még semmilyen döntés a dugódíjjal kapcsolatban - jelentette ki a főpolgármester a Fővárosi Közgyűlés hétfői ülésén.
A dugódíj bevezetésének reális időpontja 2016 vége – erről Tarlós István főpolgármester a Népszabadságnak adott, kedden megjelent interjújában beszélt.
A főpolgármester szerint 2015 vége, 2016 eleje ésszerűbb határidő a dugódíj bevezetésére a korábban vállalt 2013-nál, és erre "hallgatólagosan" már kaptak haladékot.