BMW AG
A BMW elkötelezett partnerként támogatja a számítógépes játékok, online platformok és verseny-szimulátorok osztatlan térnyerését, amely a technológia fejlődésével párhuzamosan, kiváltképp a most felnövő generáció körében ugrásszerű növekedésnek indult. A bajor prémiumgyártó első ízben 2017-ben, a League of Legends Párizsban megrendezett európai döntőjének hivatalos partnereként vonta magára a virtuális sport iránt rajongó emberek figyelmét, majd a verseny-szimulátorok köré szervezett SIM Racing 2019-es szezonjának BMW Weltben megrendezett BMW SIM LIVE premierjével meg is szilárdította a helyét az e-sport világában. A BMW most az öt legbefolyásosabb és legsikeresebb virtuális csapat szakmai támogatásával fokozza tovább jelenlétét a műfajban.
„Az e-sport mára meghatározó iparággá fejlődött fel. Belépésünkkel olyan hosszú távon fenntartható, globális partnerré kívánunk válni, amely szakmai támogatásáról biztosítja a csapatokat és a műfaj egészét, a napjainkra jellemző bizonytalanság alatt és után egyaránt” – fogalmazott Jens Thiemer, a BMW márkamenedzsmenti részlegének vezetője.