elektromos autó
A Car and Driver magazin megtudta, hogy az Audi befejezte az R8 elektromos változatának a gyártását, mert eddig kevesebb mint 100 darabot tudott az autóból értékesíteni. Az R8 e-tron szériaváltozata a hat évvel az első koncepcióautó érkezése után, a 2015-ös Genfi Autószalonon mutatkozott be, a második generációs R8 műszaki alapjain.
A kocsi sikertelenségének legfőbb oka a magas vételár lehetett, az Audi ugyanis 1,1 millió eurót kért egy példányért, ami a kedvező fenntartási költségeket figyelembe véve is sok. A hátsó tengelyhez beépített két villanymotor 462 lóerős teljesítményt és 920 Nm nyomatékot adott le, az R8 e-tron 3,9 másodperc alatt érte el a 100 km/h-t álló helyzetből, a végsebessége 250 km/h volt. Egy töltéssel akár 450 kilométert is meg tudott tenni, persze akkor, ha nem versenytempóban vezették. A 92 kilowattórás akkumulátort a kombinált gyorstöltő rendszerrel (CCS) kevesebb mint két óra alatt fel lehetett tölteni.