BMW
Az interneten már bemutatkozott a BMW legkisebb típusának frissített változata, amit a nagyközönség először a márciusi Genfi Autószalonon láthat majd. A kompakt ferdehátú kocsi orrát a műszakilag azonos 2-eshez igazították, de a hűtőrácsok is nagyobbak lettek, mert egyes új motoroknak nagyobb a hűtési igénye. Elöl széria a ledes nappali fény, a xenon lámpa eltűnt a választékból, helyette ledes fényszóró rendelhető, a led-csíkos hátsó lámpák méretét pedig annyira megnövelték, hogy már a csomagtartóra is átterjedtek. Pár új díszítést és apró finomítást leszámítva alig változott a műszerfal, de a régi BMW-sek értékelni fogják az analóg fogyasztásmérő visszatérését.
Megjelentek az új fejlesztésű háromhengeres motorok a kínálatban, a Miniből ismert 1,5 literes dízel 116 (116d), az ugyanekkora benzines (116i) 109 lóerőt ad le, természetesen a BMW-ben már hosszában beépítve, mivel az 1-es hátsókerék-meghajtású. A többi motor már négy-vagy hathengeres, a 118d-ben 150, a 120d-ben 190, a 125d-ben 224 lóerős kétliteres dízel dolgozik, utóbbiban már két turbó végzi a lélegeztetést.
A benzines kínálatban a 118i-ben és a 120i-ben 1,6 literes turbómotor található 136 illetve 177 lóerővel, a 125i-ben a kétliteres turbó már 218 lóerőt ad le. A csúcsmodell marad a 135i, amelyben a háromliteres, sorhatos turbómotor 320 helyett már 325 lóerős. Ez a változat a nyolcfokozatú automataváltóval és xDrive hajtással 4,7 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, de kérhető kézi váltóval és hátsókerék-hajtással is, ami 0,4 másodperccel rosszabbul gyorsul.