Nissan
Az első csoportmérkőzések hetén, szeptember 16-17-én kezdődő 'A hét gólja' játék a Nissan és az UEFA Bajnokok Ligája között létrejött négyéves együttműködés része. A versengés az UEFA.com honlapon, valamint a Nissan weboldalainak UEFA Bajnokok Ligája pontjában zajlik; ez utóbbi hivatalosan szeptember 18-tól érhető el.
Roel de-Vries, vállalati alelnök, a globális marketingért és kommunikációért, valamint a Nissan márka stratégiájáért felelős vezető elmondta: „Az UEFA Bajnokok Ligájában a világ legjobb labdarúgói játszanak egy teljes szezonon keresztül. A hét gólja játék keretében a szurkolók megvitathatják és eldönthetik, melyik volt az adott játékhét legszebb és legtechnikásabb gólja, így az internet jóvoltából újra átélhetik a pályán történt események izgalmait.
A Nissan támogatásával zajló UEFA Bajnokok Ligája 'A hét gólja' játékban a szurkolók minden játékhéten az UEFA zsűrije által kiválasztott öt legjobb gólra adhatják le szavazataikat. A voksolás a mérkőzések után (közép-európai idő szerint) csütörtök éjféltől indul. A regisztrált résztvevők minden héten sorsoláson vesznek részt, melyen különféle nyeremények, köztük hivatalos UEFA Bajnokok Ligája ajándéktárgyak és a mérkőzésekre szóló jegyek találnak gazdára.
A Nissan ezen kívül különböző kiemelt csoportok (helyi közösségek, gyermekjóléti szervezetek, márkakereskedők, vásárlók és a média) számára biztosít majd lehetőséget a vendégcsapat mérkőzés előtti edzésének megtekintésére. A Nissan ezzel a programmal még közelebb hozza az UEFA Bajnokok Ligáját a szurkolókhoz.
A megállapodás szerint a Nissan a 2014-2015-ös szezontól a 2017-2018-as szezonig az UEFA-szuperkupa és az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos globális autóipari partnere lesz. Ez a kezdeményezés tovább erősíti a Nissan és a legrangosabb európai labdarúgókupa közötti együttműködést, melynek legutóbbi állomásaként a Nissan bejelentette, hogy a háromszoros UEFA Bajnokok Ligája-győztes Andrés Iniesta és a Paris Saint-Germain valamint a brazil válogatott kapitánya, Thiago Silva lett a Nissan márka nagykövete. A Nissan két - izgalmas megmozdulásíiról ismert - új nagykövete is segíti a vállalatot abban, hogy a fociszurkolói élményt fokozó új innovációkat vezessen be. A labdarúgók a Nissan új globális reklámkampányában is kulcsszerepet töltenek be.
Az UEFA Bajnokok Ligájával kötött együttműködés újabb példája annak, hogy a Nissan világszerte elkötelezett a sportok iránt, és egyre nagyobb szerepet vállal ezen a területen. A márka az Afrikai Nemzetek Kupája, az észak-amerikai egyetemi amerikaifutball-bajnokság (NCAA), a Heisman Trophy, a Canadian Football League, valamint az olimpiai aranyérmes Usain Bolt és Sir Chris Hoy sportnagykövetek büszke támogatója, továbbá a Heisman Trust/Heisman-trófea vállalati partnere és a City Football Club hivatalos globális gépjármű-partnere.