Suzuki
A Suzuki a 2013-as Sanghaji Autószalonon mutatta be Authentics névre keresztelt négyajtós, kompakt tanulmányautóját. Már ekkor is tudható volt, hogy az autót elsősorban a kínai és távol-keleti piacra szánja a Suzuki.
Egészen 2014 áprilisáig kellett várnunk, hogy újabb híreket kapjunk a modellről. A Pekingi Autószalonon rántották le a leplet a szériaközeli, de még mindig tanulmánynak minősülő, Alivio névre keresztelt modellről, mely egyértelműen az Authentics finomított változata. Az autó az Esztergomban gyártott SX4 S-CROSS padlólemezére épül, de nem nálunk, hanem Kínában és Indiában gyártják majd.
Az Alivio 4545 mm hosszú, 1730 mm széles, magassága pedig 1475 mm. Ezekkel az adatokkal kísértetiesen hasonlít az SX4 Sedanra, attól csak magasságban marad el 7,5 centivel. Az SX4 S-Crossból már ismert 1,6-os benzinmotort kapja majd, de érkeztek olyan hírek is, hogy Indiában lesz belőle 1,4-es, Kínában pedig akár egy 1,8-as változat megjelenése sem kizárt.
Kifejezetten a kínai piacra a Suzuki kifejlesztett egy hatfokozatú automataváltót, tehát nem az S-Cross fokozatmentes automatáját kapja majd az autó. A belsőről nem lehet még sokat tudni. Az Alivio sötétített üvegekkel érkezett a kiállításokra, de a legutóbbi kémfotókon annyi látszik, hogy háromküllős kormányt kap az autó.
A hírek szerint Kínában az Alivio 90 és 140.000 jüan (3,2-5,0 millió Ft) közötti áron kerül forgalomba, európai importról nem tudunk.