Toyota

Európában 46 Toyota márkakereskedés kapott Ichiban-díjat

2016.05.15.

A Toyota Motor Europe (TME) Rómában (Olaszország) megtartott ünnepségen kihirdette a 2016. évi „Ichiban” európai ügyfél-elégedettségi díj győzteseit. A hazai dílerek közül a kaposvári Koto Autóház Kft. vehette át idén az elismerést.

2015 évi eredményei alapján a Kaposváron és Nagykanizsán működő Koto Autóház Kft. bizonyult Magyarország legkiemelkedőbb minőségű Toyota márkakereskedésének. Az 1992-ben alapított cég az Ichiban-díj tízéves története során idén negyedik alkalommal nyerte el a Toyota Motor Europe legmagasabb szintű elismerését.

A japán „Ichiban” szó az „Okyakusama Ichiban” kifejezésből ered, amelynek pontos jelentése: „Az ügyfél mindenek előtt.” Az „Ichiban” annyit tesz: „első” vagy „egyes számú”.

A Toyota számára mindig is rendkívül fontos volt a vállalat alapelveinek részét képező „Az ügyfél mindenek előtt” filozófia. Ezt a szemléletet szem előtt tartva összesen 46 díjat osztottak ki harmincnégy ország kereskedői között, elismerve az értékesítés, illetve a vevőszolgálat területén az ügyfelek érdekében tett, kiemelkedő erőfeszítéseiket .

Az idei évben tizedik évfordulójához ért az Ichiban-díj, amely eddig kizárólag az ügyfél-elégedettségre fókuszált, kibővül az ügyfélajánlás témakörével is: ügyfeleink elégedettségén felül, kiemelkedő ügyfél élmény megvalósítása a cél. Ehhez megfelelő hozzáállásra van szükség: a magas szintű empátia mellett képesnek kell lennünk arra, hogy kompromisszumokat nem ismerően mindent megtegyünk az ügyfél érdekében.

Dr. van Zyl, a Toyota Motor Europe elnök-vezérigazgatója

A díj kapcsán mintegy 2300 európai márkakereskedőt értékeltek az ügyfélajánlás terén nyújtott teljesítmény, illetve üzleti eredmény alapján. A díjátadó ünnepségen felszólaló Dr. van Zyl, a TME elnök-vezérigazgatója a következőket mondta: „Nem elég, hogy ügyfeleink számára mi vagyunk az első számú autómárka: ugyanilyen lényeges, hogy az ügyfél legyen a legfontosabb minden kereskedés minden dolgozója számára, a recepcióstól a szerelőkön át Önökig. Az Ügyfélajánlás nem statisztikai feladat, nem a számokról szól, hanem arról, hogy valódi kapcsolatot építsünk ki ügyfeleinkkel, hogy személyes kapcsolat szülessen köztük és köztünk.”

 

Az oldal fő támogatója