Ford

Autóvásárlási trendek

2015.08.27.

Bár az önállóan közlekedő járművek megjelenése egyelőre a jövő zenéje, az európai autósok körében egyre népszerűbbek azok a félig automatizált technológiák, amelyek a jövő autóinak építőelemei lehetnek majd – állapítja meg a Ford Motor Company új, az európai autóvásárlási trendeket elemző tanulmánya

Ez azonban csupán egy a 2015-ös Ford Autóvásárlási Trendek című kutatás eredményei közül, amely Európa 22 országában mérte fel az új autók vásárlóinak szokásait, rávilágítva a regionális trendekre és az egyes nemzeti piacok különbségeire. A tanulmány szerint jelentős mértékben nőtt az olyan technológiák népszerűsége, amelyek segítenek a parkolásban, megelőzik az ütközéseket, valamint egyenletes sebességet és követési távolságot tartanak.

“Miközben az autógyártók, így a Ford is kitartóan dolgoznak az önállóan közlekedő járművek kifejlesztésén, vásárlóink körében máris népszerűvé vált számos intelligens technológiánk, amelyek egyszerűbbé és biztonságosabb teszik az autózást és a parkolást,” nyilatkozta Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Azt tapasztaljuk, hogy egyre nő az igény az olyan megoldások iránt, amelyek mérséklik a közlekedéssel járó stresszt, és élvezetesebbé varázsolják a vezetést; jó példa erre, hogy az emberek milyen gyorsan elfogadták azt a rendszert, ami segít a megfelelő méretű parkolóhely megtalálásában, sőt be is tolat oda.”

A 2015-ös Ford Autóvásárlási Trendekből az is kiderül, hogy Európában a 2014-ben értékesített több mint 1.000.000 autó vásárlóinak körében a fehér fényezés volt a legnépszerűbb, megelőzve a feketét, az ezüstöt, a szürkét és a kéket; egyébként ez utóbbi árnyalat népszerűsége növekszik a leggyorsabb ütemben a Ford színválasztékában.

 

Az oldal fő támogatója