Egyik legfrissebb felmérés szerint az elektromos autókat többet használják tulajdonosaik, mint a hagyományos meghajtású modelleket. A megváltozott fogyasztói szokások mögött számos tényező lehet. Érdemes elgondolkodni a kommunikáción és annyak következményein. Ez egy valóban jó hír?
Az új elektromos járművek részesedése a norvég piacon elérte a 73,8%-ot novemberben – írja az avtonovostidnya.ru orosz autós szakportál.
Az amerikai Anderson Economic Group piackutató október végén megjelent tanulmánya meglepő dolgot állít. Amerikai viszonyok között vizsgálva, (szerintük) minden jogos költséget beleszámítva, drágábban jön ki a villanyautózás, mint a benzines közlekedés. Nézzük, miként számoltak.
Ami a hagyományos autókban a benzines kanna volt, az a villanyautókban az akksiputtony lehet.
Egy friss amerikai cég olyan módszert szabadalmaztatott a lítium kinyerésére, ami még a BMW tetszését is elnyerte.
Még szigorúbban tartatná be a CO2 korlátozásokat a Tesla, ezzel még szorosabb helyzetbe hozva versenytársait.
Mi fán terem a villanyautó? Ismered az elektromos autók összes típusát? Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjairól szóló rovatunkban ezúttal megmutatjuk, mi a különbség a hibrid és a tisztán elektromos autó között, valamint hogy mik a villanyautók előnyei és hátrányai.
Nem csak az autógyártók számára nyit új kapukat a villanyautózás, de végre a beszállítók is elkezdték szabadjára engedni fantáziájukat. Most éppen a hangrendszerek újításaiba láthatunk bele mélyebben.