A folytatásból kiderül miért nehéz bejutni a MOME-ra, valamint szó lesz arról is, hogy miért jó szabadúszó formatervezőnek lenni és miért van könnyebb dolga egy adott márka formatervezőjének. Végül pedig a megvalósult és füstbe ment tervek hátterét és konkrét formaterveket is kielemzünk.
Avagy hogyan lett egy városépítészből jármű dizájner és a MOME formatervező mesterkurzusának oktatója.
Nem kellene lebecsülni a hagyományokat, a magyar busz- és a tehergépkocsi-ipar, illetve a vasúti járműgyártás kultúráját, még ha az el is tűnt vagy mára jó esetben összezsugorodott. Aztán itt van a nálunk letelepedett Audi- és Mercedes-gyártás, amely a termelésen túl másfajta járulékos...
Szakmájában neve közismert, tervezett már elektromos triciklit, most pedig a jövő-generációs vasúti kocsik küllemén töri a fejét. Lenkei Balázs emellett tanít a Moholy-Nagy László Művészeti Egyetem (MOME), ahol járműdizájnra oktatja leendő kollegáit.