Mi lesz a klasszikus szakmai bemutatókkal, miért halt meg a genfi és hogy áll az autóexpó kontra CES-meccs?
5500 négyzetméteres területen áll a Debrecen Autóház 500 négyzetméteres új szalonja, az első magyarországi CUPRA Garage, egy több mint 100 férőhelyes, jéghálóval ellátott autótárolóval.
Budapesten, a Mázsa téren nyitja meg kapuit a 30 éve sikeres Petrányi család új autókereskedése, amely egy új, népszerű márka megjelenését is hozza a Petrányi-Autó Kft. életébe.
Pályaorientációs üzemlátogatásokat szervezett áprilisban a Csongrád-Csanád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, tíz helyszínen, 450 diák részvételével. A szegedi C-Mobil márkakereskedésbe portálunk is elkísérte a zákányszéki diákokat.
Immáron három Genfi Autószalont törölt el a koronavírus, azonban úgy tűnik, hogy jövőre visszatérhet Európa évkezdő, és egyben egyik legnagyobb autószalonja.
Van akkora minden kínai nagyváros, hogy saját autószalonja legyen, noha a Csengtu Autószalon egyértelműen nem tartozik a híresebbek közé.
Közeledik a Müncheni Autószalon, úgyhogy sorra mutatják be a gyártók az új modelljeiket, illetve koncepcióikat. Eddig a legérdekesebb tanulmányautóval egyértelműen a Cupra jelentkezett, akik jól láthatóan szeretnék életre kelteni az elektromos hot hatch szegmenst.
A népszerű és elegáns járműipari szalonok sorát a II. világháború Magyarországon is megszakította, és az első békeévekben sem köszöntött be a Kánaán.
A háborúk és gazdasági válságok alaposan megritkították a járműipari rendezvényeket.
1910-1920. A tömeggyártás kezdete, avagy út a luxustól a szükségesig. A nagy sorozatú termelés korszakának hajnalán David Buick, Ranson Olds és Henry Ford volt a három domináns szereplő a növekvő autópiacon. Közös tulajdonságuk volt, hogy mindannyian látták a sorozatgyártásban rejlő komoly...