Még Luca de Meo szerint sem racionális döntés rengeteg pénzt fektetni az A110 EV-be, de szükséges a márkaidentitás miatt.
Az Alpine Forma-1-es istálló tartalékversenyzőjeként folytatja pályafutását Franco Colapinto, aki tavaly a Williams színeiben mutatkozott be a világbajnoki sorozatban.
Méregdrága és ultra exkluzív az Alpine minden bizonnyal utolsó benzines sportautója. Lezárni egy korszakot stílusosan kell és a franciáknak ebben nem kell tanácsot kérniük.
A francia autógyártó 2026-tól már nem gyártja a méregdrága 1,6-os hibrid V6-osokat, a gyengélkedő Alpine istálló Mercedes-erőforrásokkal fogja folytatni.
Ha van ország, amelyik ellátta az autóipar szerteágazó történelmét újító és különleges autókkal, akkor az mindenképp Franciaország.
„Nem azért vagyunk itt, hogy tizenhatodikok legyünk. Most nem szállhatunk ki.” – tette hozzá Luca de Meo.
- Közös vállalatot alapított 50-50 százalékos tulajdoni arányban az AutoWallis csoport portugál partnerével, a Salvador Caetano csoporttal, és várhatóan idén nyáron megnyitják első budapesti Renault és Dacia kereskedésüket - tájékoztatta az AutoWallis szerdán az MTI-t.
Lássuk azokat az ikonikus autótípusokat, amiket sikerült a modern korba is sikerrel átültetni.
Hamarosan megtudhatjuk, hogy milyen egy sportosra, játékosra hangolt crossover, amin az Alpine dolgozott, még akkor is, ha teljesen elektromos.
A teljesen elektromos kisautó gyártása az év második felében kezdődhet és az A110 után a márka második szabadidős autója lesz.