Hét különleges közlekedési eszközt vagy módszert mutatunk be az ingázásra a világ minden tájáról Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjaiban.
Rengeteg ember ingázik a munkája miatt Magyarországon, bár a koronavírus-járvány óta nagyobb teret kapott az otthoni munkavégzés. Az ingázás számokban, valamint előnyei és hátrányai Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjában.
A gyorsabb átkelés érdekében az Ausztriában dolgozó magyarok ismételten használhatják a Fertőrákos és a burgenlandi Szentmargitbánya közötti átkelőhelyet április 22-étől.
Egy Volkswagen méretű autógyár számára mi sem természetesebb, minthogy egy meglévő városi kisautóját felvillanyozza és kipipálja az e-mobilitás kérdését a CSR falon. Az e-Up! az első sorozatgyártású zéró emissziós autója a márkának.
Az újév első napjától a megszokott időalapú matricák mellett (10 napos, havi, éves) az autósok az új megyei matricát is megvásárolhatják; az autósok egyéni kalkulációik alapján mérhetik fel, hogy maradnak a számukra bevált szolgáltatásoknál, vagy élnek az új alternatívával.
Csak minden ötödik munkavállalónak kell napi 1 óránál többet utaznia, miközben a biciklisek száma évről-évre nő. A munkába járók egyharmada autóba ül reggel, egynegyedük tömegközlekedik, de a kerékpárt is sokan választják már – derül ki a Profession.hu Munkahelyi Környezet című kutatásából....