Itt a világ első versenygépe, ami teljes egészében hulladékból készült.
Nemcsak az oldtimerek mezőnyében terjed a régi járművek feltámasztása.
Hatvanezer négyzetméteres szabadidőközpontot hoznak létre az A23-as autópálya soha nem használt simmeringi lehajtója helyén Bécsben. Ligetek, játszótér, sportpályák, tó, kutyafuttató és kivilágított gyalog- és bicikliutak várják 2024-től a környék lakóit.
Alig egy évtizeden belül Európában nagy léptékben meg kell kezdődnie az elektromos autók akkumulátorainak újrahasznosításának. De még mindig van néhány leküzdendő akadály.
A MaterialLoop névre keresztelt projektjével az Audi újabb lépést tesz a jövő zárt autóipari anyagkörforgásai felé. A négykarikás márka a kutatás, az újrahasznosítás és a beszállítói ágazat összesen 15 partnervállalatával közösen vizsgálja, hogyan használhatók fel az ügyfelek...
Hogy nem az új modellek vásárlására ösztönöz egy gigacég, ez igencsak különös. Pedig a BMW most pont ezt teszi.
Az egész világon egyedülálló újrahasznosítási kísérletben vesz részt a Peugeot. A levetett futballcipők feldolgozását célzó együttműködésben emissziómentes logisztikai partnerként dolgozik az autógyártó, amely ugyanakkor maga is széles körű tapasztalattal bír a körkörös gazdasági gyakorlatok...
A tengeri hulladékokból egyedülálló újrahasznosítási folyamat során hoznak létre újrahasznosított műanyagokat. A BMW Group célja, hogy új modelljeiben 2030-ra átlagosan 40 százalékban újrahasznosított anyagokból készült, hőre lágyuló műanyagokat használjon.
Gyakran végzik az újrahasznosításban a repedt autóüvegek, ha az adott rész sérülése már nem javítható, ám zárt anyagkörforgás mindeddig nem állt számukra rendelkezésre. Az Audi és partnervállalatai – a Reiling Glas Recycling, a Saint-Gobain Glass és a Saint-Gobain Sekurit – most közös...
Még nem felhőkarcolók, de nagy kérdés, hogy meddig nőnek még a roncshegyek? Remélhetően nem az égig, de ha továbbra is ezeket építjük, akkor egyszer ránk omlanak.