Az Audi hivatalosan bejelentette, hogy 2015-től 2019-ig 24 milliárd eurót fog fejlesztésekre költeni, ez az összeg 2 milliárd euróval több a korábbi időszakban elköltött pénznél. A négykarikás márka 10 vadonatúj modellt fog bemutatni 2020 előtt, ezek között lesznek normál magasságú és emelt, Q-sorozatba tartozó szabadidő-autók is. Elsősorban az alsó-középkategóriára és a középkategóriára koncentrál majd a gyártó az új modellekkel, az új A4-es és a rá épülő Q5-ös is egy, illetve két éven belül mutatkozik be, de szintén 2016-ban érkezik a legkisebb SUV, a Q1-es is.
A következő években bemutatnak egy extrém takarékos belső égésű motorcsaládot is, és több új fogyasztáscsökkentő technológiát, amelyekkel az egyre szigorodó károsanyag-kibocsátási előírásoknak akarnak megfelelni. Természetesen továbbra is folytatják a konnektoros hibridek fejlesztését is, és az üzemanyagcellás járművek sorozatgyártását sem zárja ki a sajtóközlemény, ha lesz rá kellő igény és kiépül a hozzá szükséges hidrogénkút hálózat.
A hatalmas, 24 milliárd eurós összeg maradék részét vezetéstámogató rendszerek, és internet alapú „connect” szolgáltatások kifejlesztésére és a gyárak fejlesztésére fordítják. Elsősorban az ingolstadti és a neckarsulmi üzem részesül majd nagy fejlesztési támogatásban, utóbbit az A8 következő generációjának gyártására készítik fel. Idén várhatóan 1,7 millió autót fog eladni a világon az Audi, amivel a második lesz a BMW mögött a prémiummárkák versenyében. 2020-ra szeretnék átvenni az első helyet.