Nissan csoport
Összesen három elektromos koncepció autót gurított porondra a Nissan a Japan Mobility Show-n, ami tulajdonképpen a Tokiói Autószalon utódja. Mindhárom autó merőben újító formavilágot kapott, ahol a szögletesség mindent elural. Persze a legtöbben a GT-R utódjának tekinthető tanulmánnyal foglalkoznak, de szerintem még érdekesebb, hogy még a Nissan is lát jövőt a luxus egyterűek piacában. Amíg pár éve még temettük a legpraktikusabb csapatszállítókat, hiszen az eladási számaik együtt csökkentek a felső-középkategóriás szedánokkal, addig most úgy tűnik, hogy egyre több gyártó lát bennük fantáziát.
A Nissan Hyper Tourer koncepció egy igazán menő egyterű, a kötelező tolóajtókkal, szabadon alakítható ülésekkel, de döbbenetesen szögletes formavilággal, és hatalmas ablak felületekkel, amik persze sokat puhulhatnak a sorozatgyártásig – ha valóban megéri. A tanulmányautóhoz teljes önvezetést és szilárdtest akkumulátorokat képzeltek az alkotók, ebből pedig arra lehet következtetni, hogy nem az elkövetezendő években tervezik bevezetni. Sőt, még egy olyan mesterséges intellgenciát is bevetettek, ami állítólag figyeli az utasok agyhullámait, szívveréseit és légzését, hogy ehhez hangolja a zenét vagy a hangulatvilágítást.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!