Audi A6
Az A6-os család minden tagja, így az A6, A6 Avant, S6, A6 Allroad és az RS6 Avant is átesett a modellciklus felénél esedékes modellfrissítésen. Minden modell új fényszórókat kapott, amiket már Matrix-LED technikával és dinamikus, futófényes irányjelzőkkel is meg lehet rendelni. Finoman módosult a singleframe hűtőmaszk és a hátsó lámpa is, valamint a lökhárítókon is változtattak, de így sem lesz könnyű felismerni a ráncfelvarrás utáni változatokat.
Belül még diszkrétebbek a változások, új kárpit és színkombinációk jelentek meg, az első ülést már szellőztetéssel és masszázs funkcióval is meg lehet rendelni, és széria lett az automata légkondicionáló. Javítottak a vezetéstámogató rendszerek kínálatán is, a radaros tempomat dugóban már automatikusan elindul és megáll, de fejlődött a sávtartó, a holttér-figyelő és az éjjellátó rendszer is.
Az A6-os megújított motorpalettája három darab feltöltött benzinmotorból (190-333 lóerőig) és öt darab turbódízelből (150-326 lóerőig) áll. Minden motor teljesíti az Euro 6-os követelményeket, és egyes változatoknak 22 százalékkal is csökkent a fogyasztásuk. A legtakarékosabb benzines az 1.8 TFSI Ultra 5,7 literes átlagfogyasztással, a legtakarékosabb dízel pedig a 2.0 TDI Ultra 4,2 literes fogyasztással.Teljesen új a háromliteres egyturbós V6-os TDI, amit 218 és 272 lóerővel lehet megvásárolni. A legerősebb TDI, a háromliteres biturbó teljesítménye 313 lóerőről nőtt meg 320 (Competition változatban 326) lóerőre, de rövid ideig még 20 lóerőt is ki tud préselni magából, ami előzéseknél jöhet jól. Csak ehhez kínálnak szériában nyolcfokozatú hagyományos automataváltót, a többi motorhoz hatfokozatú kézi jár, és felárért hétfokozatú duplakuplungos S-Tronicot lehet rendelni.
Az S6-ost és az RS6-ost is a négyliteres turbós V8-as hajtja, előbbiben 450, utóbbiban 560 lóerős teljesítménnyel, és természetesen szériában quattro összkerékhajtással. A frissített A6-osokat már ősztől meg lehet vásárolni.