Dacia Jogger
Az elért eredmények összefüggésbe hozhatóak a magánautó-piac 25,6%-os visszaesésével. A csökkenő eladási számok közepette a Dacia megőrizte pozícióit a magánszemélyeknek történő eladások terén. Az idei év első három hónapjában 18 232 gépkocsit regisztráltak magánszemélyek Olaszországban. Ebből 8,4%-ot a Dacia tesz ki.
A piaci részesedést tekintve a Dacia 3,7 százalékos növekedést produkált 2021 első negyedévéhez képest.
"Az első negyedév kiváló eredményei azt mutatják, hogy a Dacia szilárdan megvetette a lábát az olasz piacon" - kommentálta a sikereket Guido Tocci, a Dacia Italy ügyvezető igazgatója. „Ahhoz, hogy a Dacia legyen a legkelendőbb külföldi márka, jelentősen hozzájárult két zászlóshajónk, a Sandero és a Duster látványos sikere. Az egész márkacsalád büszke arra, hogy a két modell foglalja el az olasz népszerűségi toplistán az első és a harmadik helyet. Az elektromos autók között hasonlóan szép sikereket ért el a Spring, megerősítve első helyét a magánautók piacán. Márciusban megkezdtük az Új Jogger forgalmazását is az olasz piacon. Ez a modell a Dacia termékstratégiájának negyedik pillére".
Sokatmondó, hogy a Dacia modellek értékesítése több mint kétszeresére nőt a magánügyfelek körében 2021 márciusához képest.
A piaci nehézségek ellenére a márka deklarált célja a versenyképes minőség/ár arány megszilárdítása, amivel elébe akarnak menni a vásárlói igényeknek.
A modellek között a Sandero továbbra is tarol 9580 eladott autóval. Ezzel a harmadik helyen áll a teljes olasz piacon, és magáénak tudhatja a legkelendőbb külföldi autó címét az olaszországi magánautó piacon. Mindezt megfejeli az abszolút elsőbbséggel a B kategóriás magángépkocsik között is. A Sandero vásárlói közül háromból kettő a Stepway modellt választotta, közel 70%-uk pedig a Bi-fuel benzin/LPG ECO-G 100 motort preferálta.
A másik kettős sikert a kis elektromos Spring mondhatja magáénak. Ez az első 100 százalékig elektromos city car a Dacia palettáján. Az idei első negyedévben ez a modell volt a legkelendőbb a külföldi elektromos autók között. Mindezt megfejelte azzal, hogy abszolút számokban is ez a modell volt a teljes olasz elektromos piac bestsellere 2022 januárja és márciusa között.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!