Ez nem azt jelenti, hogy az új GT-R teljesen elektromos lenne, sőt, az is lehet, hogy még csak hibrid sem lesz, ugyanis Uchida hozzátette: "Akár jelentős villamosításon megyünk keresztül, akár egyáltalán nem elektrifikáljuk az autót, energia terén sok mindent elérhetünk."
Bármilyen formát is ölt, a hőn várt GT-R-nek a maga nemében a leggyorsabb autónak kell lennie, ha méltó utódot akarnak a jelenlegi modellnek. Ehhez persze modern technológiákkal kell felszerelni, de ez nem jelenti azt, hogy elektromos lesz."
Az európai érdeklődőkaggódhatnak is emiatt, ugyanis ha a Nissan teljesen mellőzné a villamosítást, nagyon valószínűnek tűnik, hogy az R36 nem érkezik Európába, ahol szigorúbbak a károsanyag-kibocsátási előírások. Ugyanezen okból (és a sportkocsi-eladások csökkenése miatt) az új Z szintén tiltott gyümölcs lesz az öreg kontinensen.