Nissan
A Nissan két új nagykövete, az izgalmas megmozdulásaikról ismert Iniesta és Silva is közreműködnek majd a japán autógyártó Engineers of Excitement kampányában, melynek célja, hogy a fociszurkolói élményt fokozó új innovációkat vezessen be. A játékosok kulcsfontosságú szerepet játszanak a 2014–2015-ös szezon során, amelyre az első alkalom a Nissan új UEFA Bajnokok Ligája reklámkampányában betöltött vezető szerep lesz. A kampány globális premierje a 2014. augusztus 12-i UEFA-szuperkupa mérkőzés élő televíziós közvetítése során látható.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy Andrést és Thiagót, - új UEFA Bajnokok Ligája nagyköveteinket - a Nissan-család tagjaként üdvözölhetjük és izgatottan várjuk legújabb globális reklámkampányunkban való részvételüket.” – nyilatkozta Bastien Schupp, a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke. „Andrés és Thiago a labdarúgás vezető játékosai, akik számos címet elnyertek már, most pedig szenvedélyükkel és lelkesedésükkel támogatják a Nissant a szurkolókat célzó innovatív megoldások kifejlesztésében.”
Thiago Silva
A játékosok több televíziós reklám főszereplői lesznek, melyek bemutatják, hogy az innováció nem csak a pályán, hanem azon kívül is fontos, hiszen ez szükséges ahhoz, hogy a fociszurkolók és az autóvezetők számára egyaránt izgalmas élményeket biztosítsunk. A reklámkampány mellett Andrés Iniesta és Thiago Silva több alkalommal személyesen is megjelenik ésrészt vesz majd a mérkőzésnapokon tartandó rendezvényeken, valamint a közösségi oldalakra szánt tartalmakban is nagy szerepük lesz.
„Rendkívül izgatott vagyok, hogy az UEFA Bajnokok Ligájával kötött együttműködés során részt vehetek a Nissan munkájában” – nyilatkozta Andrés Iniesta. „Mivel karrierem során már három alkalommal nyertem Bajnokok Ligáját, ez a sorozat nagyon fontos a számomra, és tudom, hogy a győzelemhez komoly erőfeszítésekre és innovációra van szükség. Továbbra is ez a világ egyik legizgalmasabb sorozata, és alig várom, hogy ezt az érzést megoszthassam a szurkolókkal.”
„Nagyon örülök, hogy a következő szezonban együttműködhetek a Nissannal” – tette hozzá Thiago Silva. „Az UEFA Bajnokok Ligája egy csodálatos sorozat, amelynek a labdarúgás legjobb csapatai, játékosai, menedzserei és újítói vágnak neki. A szezon izgalmai a pályán és azon kívül is hétről hétre kiváló szórakozást nyújtanak, és ez az, amiért a szurkolók lelkesednek.”
A megállapodás szerint a Nissan a 2014–2015-ös szezontól a 2017–2018-as szezonig négy idényen keresztül az UEFA-szuperkupa és az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos globális autóipari beszállítója lesz. A Nissan számos exkluzív terméke és szolgáltatása révén hivatalos partnerként vesz részt Európa legnevesebb klubszintű labdarúgó eseményén.
Az UEFA Bajnokok Ligájával kötött együttműködés újabb példája annak, hogy világszerte elkötelezett a sportok iránt, és egyre nagyobb szerepet vállal ezen a területen. A Nissan a 2016. évi riói nyári olimpiai játékok, Nagy-Britannia és Mexikó olimpiai csapata, az Afrikai Nemzetek Kupája, az észak-amerikai egyetemi amerikaifutball-bajnokság (NCAA), a Heisman Trophy, a Canadian Football League, valamint az olimpiai aranyérmes Usain Bolt és Sir Chris Hoy sportnagykövetek büszke támogatója.