Porsche Taycan
A Mission E tanulmány alapjain nyugvó Taycan 4963 mm hosszú, 1966 mm széles és 1378 mm magas kocsitesttel büszkélkedhet, hasonlítva a Panamera modellre is.
Az elektromos autó tömege 2,3 tonna körüli, rendszere 800 voltos, elektromotorjai az első és hátsó kerekeket egyaránt hajtják, kompakt és hatékony hajtáslánc elemeiként.
A Taycan Turbo 680 lóerős, míg az S kivitel 761 lóerőt mozgósít overboost funkció segítségével. A forgatónyomaték sorrendben 850 és 1050 Nm. A hátsó tengelyre egy kétfokozatú váltót telepítettek, a 100 km/órára való gyorsulás így 3,2 és 2,8 másodpercet vesz igénybe. A végsebesség 260 km/óra mindkét változat esetében.
A menetdinamika szerves részét képezi az integrált Porsche 4D Chassis Control, amely több rendszer összehangolása révén jó menettulajdonságokkal ruházza fel a modellt. Ide tartozik például az adaptív, levegős lengéscsillapítás háromkamrás megoldással, az elektromechanikus stabilizáló rendszer és a vektorvezérelt nyomatékleadás is.
A Taycan Turbo 412, a Turbo S 450 kilométeres hatótávval büszkélkedhet. Megfelelő töltő esetén 22 perc alatt 80%-ra tölthetjük fel az akkumulátorokat. A beltér leegyszerűsödött a gombok tekintetében, az intuitív és hangvezérlés előtérbe került.
A Porsche Taycan Cross Turismo 2020-ban mutatkozik be, mint a népszerű szabadidő-autó kategória egyik új és meghatározó szereplője. Később gyengébb Taycan modellek is piacra kerülnek.