járműértékesítés
Európában a várakozásoknak megfelelően éreztük a WLTP normára és a benzines részecskeszűrőkre történő váltás hatásait a második negyedévben is,” mondta Detlev von Platen, a Porsche AG eladásokért és marketingért felelős vezetője. „Különösen jól eső érzést kelt a növekedés a két legnagyobb piacunkon, Kínában és az USA-ban – annak ellenére, hogy az autóiparban most általános lefelé tartó trend uralkodik mindkét országban.” A pozitív tendenciából a kétajtós sportautók is kivették a részüket, amelyek egyre inkább népszerűek Kínában is.
Növekedés Ázsiában és Észak-Amerikában
A Porsche június végére 28 százalékos növekedést ért el Kínában. Az ázsiai régióban, Afrikában és a Közel-Keleten a kiszállítások 57.397 darabra emelkedtek, ami 20 százalékos növekedést jelent 2018 hasonló időszakához képest. Az USA-ban is megerősítette piaci helyzetét a Porsche az év első felében, összesen három százalékos növekedést elérve 30.257 autó kulcsát adták át. „Az előző évhez képest alulteljesítő első negyedév után ismét feltörekvő pályán vagyunk és abszolút növekedést várunk 2019-ben,” mondta Detlev von Platen.