Audi e-Tron
Az Audi is elkészítette a saját városi villanyautóját a Volkswagen moduláris elektromos építőkészletére (MEB). A 4,3 méter hosszú, 1,9 méter széles és 1,5 méter magas AI:ME hasonló arányokkal rendelkezik, mint a Volkswagen ID vagy a Seat el-Born, és ezt is ugyanaz a hátulra beépített, 170 lóerős villanymotor hajtja.
Az Audi abban viszont különbözik tőlük, hogy az ablakai fejmagasságban a legszélesebbek, és csak az üvegfelületek alsó részük nyitható, hogy a fejeket ne érhesse közvetlenül a huzat.
Úgy tervezték a LED fényszórókat és hátsó lámpákat, hogy fényszekvenciák és színek segítségével jeleket küldjenek a gyalogosoknak és a többi közlekedőnek, amikor az autót robotpilóta irányítja.
Mivel az Audi szerint az AI:ME képes a 4-es szintű önvezetésre, ne csodálkozzunk azon, hogy a kormánya behajtható a műszerfalba, és, hogy az üléseket körülölelő, ízléses fabetétekkel díszített tér inkább egy nappalira, mintsem egy műszerfalra hasonlít.
A fejlett infotainment rendszereket az ajtókba épített érintőképernyőkön, vagy a középső, kiterjesztett valóságot ábrázoló képernyőn keresztül lehet vezérelni gesztusokkal vagy akár szemmel is, a kocsi ugyanis szemmozgás-figyelő kamerákkal is fel van szerelve.