eredmény
„A 911 potenciálja nagyobb, mint valaha,” nyilatkozta Detlev von Platen, a Porsche AG értékesítésért és marketingért felelős bizottságának elnöke. „Éppen az év végén ünnepelhettük az új 911 világpremierjét a Los Angeles-i Autószalonon, mégis a sportautó-ikon 2018-ban több ügyfelet szólított meg, mint az előző évben.” A Macan továbbra is a legsikeresebb modellnek számít 86.031 eladott példánnyal, nem sokkal a 71.458 értékesített Cayenne előtt.
Kína: továbbra is a legnagyobb önálló piac
A kínai piac 2018-ban is ragaszkodott elsőségéhez, sőt, 12 százalékos gyarapodást követően ezúttal 80.108 jármű fogyott itt. Az eladási rangsor második helyén az USA áll három százalékos növekedéssel (57.202 átadott jármű). Az európai kiszállítások az előző évhez viszonyítva kis mértékben csökkentek. „Az új WLTP tesztciklusra és a benzines részecskeszűrőre történő váltás Európában fokozott mértékű kihívásokat jelentett 2018 negyedik negyedévében, ami tovább gyűrűzik 2019 első felére. Emellett 2018 februárjában abbahagytuk a dízel üzemű gépjárművek forgalmazását,” tette hozzá Detlev von Platen.