Toyota
A Tacoma TRD Pro 2017 megerősített offroad felfüggesztést kapott, ami 2,5 centiméterrel megemelte a szabad hasmagasságot. A 16 colos, fekete keréktárcsákra Goodyear Kevlar abroncsokat szereltek. A csomag emellett rozsdamentes acél kipufogó rendszert és néhány optikai stíluselemet is tartalmaz, amelyek még agresszívabb – inkább úgy mondanánk kemény munkaautós – megjelenést kölcsönöznek a modellnek. A TRD műhely a motorhoz nem nyúlt: a 3,5 literes V6-os szívómotor legnagyobb teljesítménye 278 LE, a sebességváltó hatfokozatú automata. A TRD csomagok egyébként a Toyota Tundra pickuphoz és a 4Runner-hez is alkalmazhatók.
A Tacoma tesztjében a Consumer Reports nagyra értékelte az autó terepjáró képességeit. A pickup könnyedén teljesítette a szokásos tesztútvonalat a rendkívül nehéz sziklás hegyoldalon, a legkisebb nehézséget sem okozta számára a kövekkel tarkított emelkedő leküzdése. Szuverén hasmagasságával bármilyen terepakadályon átverekszi magát, a lejtmeneti szabályozó rendszernek köszönhetően pedig szinte magától, finoman és óvatosan jön le a hegyről a Tacoma, anélkül, hogy érdemben foglalkoznunk kellene a fékezéssel. A TRD Pro terepjáró alkalmassága meghaladja az alapkivitelű Tacoma képességeit, ezért a Consumer Reports véleménye szerint sokkal alkalmasabb a járhatatlan utak leküzdésére, mint a gyári kivitel.