BMW

Jó évet zárt Magyarországon a BMW

2017.01.20.

Jelentősen nőttek az eladások, a régióban nálunk fogyott a legtöbb „i” modell.

A BMW 2016-ban összesen 2300 járművet értékesített Magyarországon, 14 százalékkal többet, mint az elmúlt évben, a csoporthoz tartozó Mini 18 százalékkal növelte eladásait. A legsikeresebb típus a középkategóriás 3-as modell volt, melyből 427 darabot értékesített a vállalat, a népszerűségi lista második és harmadik helyezettje az X5 és az 5-ös sorozat lett 323, illetve 321 darabos eladással, de a sikerben jelentős hányadot képvisel a tavaly teljes évben elérhető X1-es 267 autóval.

Továbbra is népszerű 2-es sorozat 175 darabbal, valamint az X3 (157db), a 4-es sorozat (138 db), a BMW 1-es (129 db), az X4 (113 db) és az X6-os (100 db) modellek. Kiemelkedően sikeres volt az új 7-es BMW a magyar piacon, 94 db-os értékesítésével nemcsak a luxuskategória éllovasa, de növekedési ütemével a legdinamikusabban fejlődő BMW modell is egyben.


Baudouin Denis

Az elmúlt évben Magyarországon összesen 96,5 ezer személyautót helyeztek forgalomba, 25 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. November végi adat szerint elektromos és hibrid autókból 233-at értékesítettek.

Európa más tagországaiban, ahol a kormányzat szintén támogatással ösztönözte az elektromos autók terjedését, a piac dinamikusan bővült, és Baudouin Denis, a BMW Magyarország vezetője erre számít Magyarországon is. A magyar piac ezen szegmensében kétszámjegyű bővülésre számítanak, ezen belül a BMW is hasonló mértékű eladásbővüléssel számol.

Az elmúlt évben a bajor gyártó 98 darab "i" járművet, vagyis teljesen elektromos i3-ast és hibrid i8-ast értékesített Magyarországon, ezzel Kelet-Közép-Európában a magyar piacon kelt el a legtöbb ilyen BMW.

 

Az oldal fő támogatója