baleset
A merkur-online.de beszámolója szerint a BMW i8 esőben, nagy sebességgel haladt az A92-es autópályán a belső sávban, amikor bekövetkezett a baleset. A 360 lóerős autót egy beszállító alkalmazottja vezette, a tesztjármű a balesetkor körülbelül kétszeresét érte a 116 ezer eurós listaárának, mert tele volt drága mérőberendezésekkel. Egy szemtanú arról számolt be, hogy először egy kerékkel együtt kiszakadt felfüggesztést látott az úton, aztán a szalagkorlát sérüléseit, aztán 3-400 méterrel odébb a leállósávban megállt roncsot. Ha ez igaz, akkor valószínűleg a felfüggesztés hibája okozta a balesetet. Elképzelhető, hogy a kocsi menetteljesítményeihez képest szokatlanul keskeny, alacsony gördülési ellenállású gumik (elöl 195, hátul 215 mm széles abroncsokon fut) korlátozott tapadása is hozzájárult a megcsúszáshoz. A harmincas éveiben járó sofőr sérülés nélkül úszta meg a balesetet.
A BMW i8-ast a tavaly szeptemberi Frankfurti Autószalonon mutatták be, az első példányokat 2014 júniusában szállítják le az ügyfeleknek. A több villanymotorral és egy háromhengeres, 1,5 literes turbómotorral szerelt konnektoros hibrid sportautó 4,4 másodperc alatt éri el a 100 km/h sebességet, átlagfogyasztása viszont csak 2,5 liter benzin száz kilométeren.