Jaguar
Ian Callum, a Jaguar dizájnigazgatója vezetésével olyan formát adtak az autónak, ami maximálisan kihasználja az elektromos hajtáslánc kis helyigényét: a kabint a szokásosnál jóval előrébb tolhatták, ami jó hatással volt az utastér tágasságára. Bár az autó külső méreteivel (hossz: 4,68 méter) a középkategóriába illeszkedik, a belső térkínálata a felső kategóriás autókét idézi, a csomagtartó 530 literes.
Az I-Pace meghajtásáról elöl és hátul is villanymotorok gondoskodnak, az összkerékhajtású rendszer összteljesítménye 400 lóerő, a nyomatéka pedig 700 Nm, ami 4 másodperces százas sprintre elég. A padlóba épített, 90 kilowattórás akkumulátorból nyeri az energiát a motor, a hatótávolság a tervek szerint eléri majd az 500 km-t. 50 kilowattos gyorstöltővel két óra alatt lehet feltölteni az akkumulátort.
A Jaguar már fogadja az előrendeléseket az autóra, de az értékesítés és a forgalmazás csak 2018 második felében fog elindulni, nagyjából akkor, amikor a hasonló méretű és hatótávolságú Tesla Model 3-asé.