közlekedésbiztonság

A Toyota útjára indítja közlekedésbiztonsági kampányát

2016.09.11.

A Toyota Közlekedésbiztonsági Kampány idén egy új figyelemfelkeltő programmal, a Városi Szentjánosbogár Projekttel veszi kezdetét. A program szeptember 6-án kezdődött Japán Aichi tartományában, szeptember 21-től pedig Japán minden Toyota márkakereskedésében megjelenik.

A vállalat végső célkitűzése a halálos, vagy sérüléssel járó közlekedési balesetek számának nullára csökkentése, ezért a vállalat kiemelt prioritásként kezeli az autók és az autózás biztonságát. Idén májusban a Toyota új elemmel bővítette az „AMIRE RÁCSODÁLKOZOL” című vállalati kommunikációs kampányát, amelynek alapötlete a „Nahát! faktor” megteremtése világszerte, kiemelten kezelve a sport, a technológia és immár a közlekedésbiztonság témakörét is. Az elmúlt évek során a Toyota sokféleképpen törekedett az emberek közlekedésbiztonsági oktatására. A vállalat vezetésbiztonsági foglalkozásokat szervezett felnőttek számára, és iskolai közlekedésbiztonsági programokon ismertette meg a gyermekeket és kísérőiket a biztonságos közlekedés alapvető módszereivel.

Az idei kampány a Városi Szentjánosbogár Projekt nevet kapta, utalva a Toyota azon törekvésére, hogy a közlekedési balesetek elkerülése érdekében minden útszakasz legyen megfelelően megvilágítva. A projekt célja, hogy tevékenyen javítsa a gyalogosok biztonságát – különösen sötétedéskor és éjszaka, amikor magasabb a gyalogosgázolások kockázata. Ennek érdekében a vállalat a távolsági fényszóró használatát javasolja², mert így a vezető hosszabb és szélesebb területet képes áttekinteni, mint a tompított fénnyel. Emellett a Toyota arra ösztönzi a gyalogosokat, hogy viseljenek fényvisszaverő ruhadarabokat, ami segít abban, hogy az autósok könnyebben észrevegyék őket. Az illusztráción látható kabalafigura az új honlapon is megjelenik, és rányomtatható reklámanyagokra, fényvisszaverő anyagokra, szórólapokra és egyéb figyelemfelkeltő eszközökre, amelyek beszerezhetők a márkakereskedőknél. 

 

Az oldal fő támogatója