A BMW-nek így a korábbi dátum helyett 2020. május 31-ig kell kicserélnie mintegy 420 ezer PSDI-4 típusú vezetőoldali légzsákpatront. Ezeket 2002-2006-os 3-asokba, 2002-2003-as ötösökbe és 2003-2004-es X5-ösökbe szerelték be. Az új beszállító terméke a gyári teszten nem felelt meg az elvárásoknak, így a bajor gyártó kénytelen elcsúsztatni a visszahívást és a cserét, ideiglenesen olyan másik, biztonságos Takata patronokkal cserélik ki a hibásakat, amelyeket egy korábbi visszahívási akció elszenvedőinek szántak, és amelyeket később szintén újra kicserélnek. A BMW-nél összesen 1,8 millió autó érintett valamilyen visszahívásban a Takata beszállító hibája miatt. Az elkövetkező években mintegy 25 millió autóban 29 légzsákpatront cserélnek ki világszerte 12 különböző autómárka modelljeiben.