vezető
Thomas Faustmann több mint tíz éven át vezette a győri Audit, Magyarországról úgy távozott, hogy Neckarsulmban lesz gyárvezető, az utolsó pillanatban azonban mégis Stuttgartba, a Porschéhoz került. Hónapokon át nem lehetett tudni, milyen beosztást tölt be a sportautó gyártónál.
Thomas Faustmann: október elsején elhagyta Győrt, azóta keresi a helyét.
A német internetes portál szerint most már semmilyet, Faustmann kinevezését ugyanis a felügyelőbizottság megvétózta. A lap magukat megnevezni nem kívánó forrásokból úgy értesült, Faustmann személyét az üzemi tanács nem fogadta el, s ezek után a felügyelőbizottság nem hozhatott mást döntést, mint hogy nemet mond a kinevezésére.
A lap szerette volna megtudni, miért volt kifogása az üzemi tanácsnak Faustmann személye ellen, erre azonban nem kaptak választ.
Végül Faustmann helyett Albrecht Reimoldot választották meg a termelésért felelős igazgatósági tagnak, aki ezt megelőzően a Volkswagen Slovakia pozsonyi gyárának első embere volt.
Faustmann úr már nem a Porsche AG-nál dolgozik, visszatért az Audi AG kötelékébe, ahol most készítik elő új és fontos megbízatását – közölte az Audi egyik szóvivője.
Az is biztossá vált, hogy Faustmann számára Neckarsulm is bezárult, az ottani gyár vezetését ugyanis január 1-től Helmut Stettner vette át.
Faustmann Magyarországon nagyot alkotott. Vezetésével az Audi Hungaria Motor Kft. a világ legnagyobb motorgyára lett, s az ő idején fejlesztették fel a győri gyárat teljes értékű járműgyárrá. Kizárólag Győrben készül a TT sportautó Roadster és Coupé verziója, továbbá az A3 limuzin, ezt azonban nem csak Győrben gyártják.