autó értékesítés

BMW, Daimler, Audi: német prémiumgyártók gyilkos versenye

2013.10.18.

A Manager Magazin szerint a három nagy német prémiumgyártó felfelé módisította 2020-ra tervezett eladásait. Ami biztos: óriási verseny lesz közöttük az első helyért.

2020-ra tervezett értékesítési céljaikat felfelé strófolják - írja a német Manager Magazin a Daimlerre, a BMW és az Audira utalva.

A BMW 2020-ban 2, 8 millió autót, a Daimler 2,6 milliót, az Audi pedig 2,4 millió járművet szeretne értékesíteni. Bár a német lap konszernforrásokra hivatkozik, egyik cégnél sem kommentálták a hírt.

Az eddig ismert hivatalos konszerprognózisok a következők:

BMW: 2016-ig több mint kétmillió autó éves értékesítése. Ha a növekedés tartja mostani ütemét, a müncheni gyártó már 2014-re abszolválhatja a célt.

Daimler: 2016-ig a cél 1,6 millió Mercedes értékesítése, plusz ehhez jön még a Smart.

Audi: 2020-ra szeretnék elérni a kétmilliós álomhatárt. A Manager Magazin szerint Rupert Stadler módosította a cél, a kétmillió már 2017-re, legkésőbb 2018-ra meglehet.

Ami biztos, hogy 2020-ra mindhárom gyártó első akar lenni a prémium szegmensben - írja a Manager Magazin cikkét ismertetve az automobilwoche.de

 

 

Az oldal fő támogatója