autó értékesítés
2020-ra tervezett értékesítési céljaikat felfelé strófolják - írja a német Manager Magazin a Daimlerre, a BMW és az Audira utalva.
A BMW 2020-ban 2, 8 millió autót, a Daimler 2,6 milliót, az Audi pedig 2,4 millió járművet szeretne értékesíteni. Bár a német lap konszernforrásokra hivatkozik, egyik cégnél sem kommentálták a hírt.
Az eddig ismert hivatalos konszerprognózisok a következők:
BMW: 2016-ig több mint kétmillió autó éves értékesítése. Ha a növekedés tartja mostani ütemét, a müncheni gyártó már 2014-re abszolválhatja a célt.
Daimler: 2016-ig a cél 1,6 millió Mercedes értékesítése, plusz ehhez jön még a Smart.
Audi: 2020-ra szeretnék elérni a kétmilliós álomhatárt. A Manager Magazin szerint Rupert Stadler módosította a cél, a kétmillió már 2017-re, legkésőbb 2018-ra meglehet.
Ami biztos, hogy 2020-ra mindhárom gyártó első akar lenni a prémium szegmensben - írja a Manager Magazin cikkét ismertetve az automobilwoche.de