Ford

Novemberben a Ford volt a piacvezető Magyarországon

2014.12.07.

A múlt hónapban 1192 új Ford talált gazdára a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon, amelynek révén a márka 15 százalékos piaci részesedéssel szerezte meg a piacvezető pozíciót.

A Ford a harmadik egymást követő hónapban ért el kiugróan jó piaci részesedést a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon: a szeptemberi 15,1 százalékot és az októberi 13 százalékot követően novemberben az autómárka 15 százalékos piaci részesedést elérve végzett a képzeletbeli dobogó legfelső fokán. A márka magyarországi értékesítései így a múlt hónapban 36,7 százalékkal haladták meg a tavalyi év azonos időszakának értékesítéseit, míg a piac csak 12,5 százalékkal növekedett. Még látványosabb az eredmény, ha a személyautó és a haszongépjármű piac értékesítéseit külön-külön vizsgáljuk: míg az előbbin a Ford novemberben 748 új autót értékesítve, 12,7 százalékos piaci részesedéssel szerezte meg az első helyet, az utóbbin 444 új autó értékesítésével 21,5 százalékos piaci részesedéssel biztosította piacvezető pozícióját.

A piaci növekedés 22,1 százalékos ütemét jelentősen meghaladó mértékben, 36,7 százalékkal sikerült növelnie ugyanakkor hazai értékesítéseit az autógyártónak az év első 11 hónapját tekintve is: január és november között a Ford 9594 darab új autót értékesített hazánkban, ami 12,1százalékos piaci részesedést, és egyben azt jelenti, hogy a márka visszaszerezte több mint öt éve őrzött piacvezető pozícióját.

 „Kiemelkedő eredményeink egyik legfontosabb alappillére épp az idei évben teljesen megújult haszongépjármű kínálatunk, amelynek révén sikerrel vettük ki részünket a 2,5 százalékos növekedési hitel programból is, és a keresletnek megfelelő megemelt készlettel és kedvező ár-érték arányt kínáló ajánlatokkal várjuk ügyfeleinket az év hátralevő részében is” – nyilatkozta Szamosi Viktor kereskedelmi igazgató.

 

Az oldal fő támogatója