elismerés
Ragyog a csillag: a márka a 15. helyen áll a világ legértékesebb márkái között. (Fotó: Daimler)
A Mercedes-Benz a legértékesebb német márka 2022-ben. Ez az eredménye a "Brand Finance Global 500 2022" jelentésnek, amelyben minden évben meghatározzák a világ 500 legértékesebb és legerősebb márkáját. A 15. helyen a Mercedes-Benz áll, s ezzel az első helyen a legértékesebb német márkák között, ezt követi a Deutsche Telekom a 17. helyen 2020 óta több mint 50 százalékos növekedéssel. A többi német autógyártó közül a Volkswagent a 33., a BMW pedig a 39. helyen. A Porsche a 46., az Audi pedig a 140.
A Mercedes-Benz 60,8 milliárd dolláros értékével ismét a legértékesebb márka nemcsak Németországban, hanem egész Európában.
Németország megelőzi Japánt
A Toyota a tizenkettedik helyen áll a listán, mint a világ legértékesebb autómárkája. A Tesla a 28. helyet foglalja el.
Az országonkénti márkaértéket tekintve Németország megelőzte Japánt és a harmadik helyen áll az USA és Kína mögött.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!