Mercedes C-osztály
A C-osztály kupéjához hasonlóan az AMG által kezelésbe vett C63 kupé is bemutatkozik a szeptemberi Frankfurti Autószalonon. Ahogy várható volt, sokkal agresszívebb lett a sportváltozat megjelenése, mint a gyengébb C-osztályos kupéké: hatalmas légbeömlők jelentek meg a lökhárítókon, AMG- logót tettek a hűtőmaszkra, a hátsó lökhárítóba diffúzort építettek, az alumínium motorháztetőn pedig megjelent a powerdome-nak hívott nevű púp.
Hátul egy diszkrét szpojler termel leszorítóerőt, a kipufogógázok pedig négy vaskos csövön át távoznak. Csak a tető, az ajtók és a csomagtérfedél egyezik meg a normál kupééval, a többi elem egyedi. A sárvédőket például elöl 64, hátul 66 mm-rel kiszélesítették, mert a nyomtávok és a felni átmérők is megnőttek.
Ahogy a négyajós C63 esetében, úgy a kupénál is az AMG kézzel épített négyliteres, bitrubó V8-as motorja gondoskodik a hajtásról. A C63-ban 476, a C63 S-ben 510 lóerőt ad le a motor, a maximális nyomaték 650, illetve 700 Nm. A motor ereje az AMG hétfokozatú automatikus váltóján keresztül jut el a hátsó kerekekhez.
Természetesen a változtatható csillapítású adaptív futómű és a fék (felárért karbon-kerámia) képességeit is a motor erejéhez igazították, a hátsó tengelyen a nyomtávot és a kerékdőlést is megnövelték, és beépítettek egy önzáró differenciálművet is. Utóbbi az S változatnál elektronikus vezérlésű, és csak ez a verzió kap folyadékkal töltött motortartó bakokat is. A C63 kupé 1725 kilogrammot nyom a mérlegen, ami 70 kilogrammal több a szívómotoros előd tömegénél, a gyarapodás a megnövelt külső méreteknek köszönhető.
A C63 kereken 4, a C 63 S 3,9 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a 250 km/h-ban imitált végsebességet mindkét verziónál 290 km/h-ra lehet emelni az AMG Vezetői csomag megvásárlásával. Mindkét változat átlagfogyasztása 8,6 liter, ami jelentősen jobb az előd 12 literes értékénél.