Bár az elektromos autók iránti kereslet továbbra is növekszik, a növekedés üteme közel sem olyan mértékű, mint arra a legtöbb gyártó számított.
Nyugat-Európában már egyre gyakoribb, és 1-2 éven belül itthon sem lesz ritka, hogy a kereskedők teljesen új szerepben találják magukat. Legalábbis egy ideig, mert egyre több próbálkozás fullad kudarcba.
Az európai autóipar erősen megosztott abban a kérdésben, hogy érdemes-e vámokat bevezetni a kínai gyártók nyomulása ellen.
A korán indult tavasz hatására máris megjelentek a közutakon ezek a gépek.
Egy brit tanulmány szerint az akkumulátoros elektromos járművek olyan gyorsan értéktelenednek, hogy egyesek három év alatt értékük több mint felét veszítik el.
Hibrid vagy akkumulátoros elektromos járművek? Ez a vita az elmúlt néhány évben az autóiparon belül egyre hevesebbé vált. A Tesla vezérigazgatója, Elon Musk szerint a hibrid járművek csak egy fázist jelentenek, míg a Toyota elnöke és korábbi vezérigazgatója, Akio Toyoda régóta szkeptikus a...
Mindig is voltak olyan autókereskedések, amelyek több márka autóit is forgalmazták. Magyarországon sem ritka az ilyen, és ahogy máshol, a legtöbb esetben nálunk is egy „családba” tartozó márkákat árulnak egy kereskedésben.
Attól függően, hogy honnan kapja a híreket, a Tesla kilátásai a "a dicsőséges napoknak vége" és "az egyetlen gyártó, aki túléli a kínaiakat, az a Tesla" közötti spektrumon mozognak. Ahogy az gyakran előfordul, az igazság valószínűleg valahol középen van.
Az ICDP minden évben publikálja Európa top 50 autókereskedőjét, ezt a listát szemlézzük most!
Az plázákban régóta találkozhatunk 1-1 autóval, de egyre gyakoribb, hogy konkrét kereskedésnek rendeznek be egy korábban ruhaüzletként szolgáló helységet.