Porsche
A Porsche mérnökei szerint nem túl ésszerű döntés a megszokott dízel és benzines aggregáttal harcba küldeni a Panamera Juniort, ugyanis a hagyományos hajtásláncú prémium autók szegmense már-már telített. Az tavalyi évben csatlakozott a Maserati Ghibli az Audi A6-os, az 5-ös BMW és az E-klasse által uralt versenybe, ennek okán született meg a döntés részükről, hogy a jövevény esetében szakítanak a konvenciók követésével.
A négyajtós kupé (Panamera) dízel, benzines és plug-in hibrid verziója is elérhető. A tisztán elektromos hajtás valóban ésszerű döntésnek tűnik
A 2018-2019-ben piacra kerülő Pajun tehát elektromos hajtással érkezik és a gyáriak ígérete szerint a 350-400 km-es hatótávra képes rendszere minden bizonnyal kiküszöböli a „range anxiety” szindrómát a potenciális vevők körében. A 4,6 méteres szedán a Panamera plattformjára épül és nagy valószínűséggel nem a Pajun névre fog hallgatni. A Porsche folyamatosan bővülő portfóliójában már megtalálhatók a plug-in hibrid Panamera és Cayenne modellek is. Az érkező Pajun tehát a jelenlegi négyajtós kupé kistestvéreként az elektromos hajtásának köszönhetően egy új fronton képviseli majd az 1931 óta létező márkát.
A Pajun egyetlen ellenfele a 2017-ben megjelenő Tesla Model 3 lehet, ahol szintén nagy erőkkel zajlik a portfólió bővítése, ugyanis a Model S-nél alkalmazott technológia a tengeren túlon már idén megjelenik egy SUV-ban (Model X) és két év múlva pedig egy kisebb négyajtós szedánban is (Model 3).