Porsche
A Porsche legfontosabb újdonsága 2014-ben a 918 Spyder hipersportautó mellett a Cayenne szabadidő-autó kistestvére, a Macan volt. A kompakt SUV révén a márka jelentősen, 17 százalékkal tudta növelni a Porsche eladásait tavaly, ami egészen pontosan 189 950 autó eladását jelentette.
A Macan egyedül a teljes eladás egynegyedét jelentette, körülbelül 45 ezer fogyott belőle, ami ironikus módon egyébként másfélszer több, mint amennyit a márka leghíresebb autójából, a 911-esből eladtak. Szintén rendkívül fontos a Porschének a Macannal kapcsolatban, hogy a modell vásárlóinak háromnegyede abba a körbe tartozik, akiknek korábban még sosem volt Porschéja.
A Macan járulhatott hozzá ahhoz a sikerhez is, hogy a Porschének 2014 decembere volt az első olyan hónapja, amikor több mint 20 ezer autót (20644-et) tudott eladni, ez pedig 39 százalékos növekedés 2013 decemberéhez képest.
A Porsche Ázsiában értékesítette a legtöbb autóját, egészen pontosan 73 ezret, ebből 47 ezer ment Kínába, ami a 25 százalékkal több autó, mint tavaly. Az országok között azonban még mindig az Egyesült Államok vezeti az eladási listát, igaz, csak pár százzal fogyott itt több Porsche, mint Kínában. A márka hazai piacán, Németországban körülbelül fele ennyit, 24 ezret vásároltak 2014-ben a Porschékből.