Le Mans
A Porsche igazgatótanácsa áldását adta arra, hogy a gyári versenycsapat kettőről háromra növelje autóinak számát a 2015-ös Le Mans-i 24 órás versenyen. Így 50 százalékkal nagyobb eséllyel szállhatnak majd harcba a győzelemért, és természetesen sokkal több pontot is fognak gyűjteni a World Endurance Championship egyetlen dupla pontos futamán, ami a világbajnokság szempontjából lesz nagy jelentőségű. Idén csak az Audi indított három autót Le Mans-ban, ami kifizetődőnek bizonyult, mivel ismét elhódították a győzelmet. Jövőre a Nissan is visszatér Le Mans-ba az LMP1-es csúcskategóriába, de még nem tudni, hogy hány autóval.
A harmadik Porschét már a jövő májusi szezonnyitó versenyen, Spában is bevetik majd, hogy megfelelően felkészülhessenek vele a június közepén megrendezésre kerülő híres 24 órás versenyre. Bár a harmadik autó pilótáit még nem jelentették be, szinte biztos, hogy az egyik közülük abból az öt gyári GT versenyzőből kerül majd ki, akik szeptemberben és októberben már vezethették a 919 Hybrid versenyautót. Ebből az öt versenyzőből a Porsche LMP1-es programjának vezetője, Fritz Enzinger már korábban kiválasztotta Frederic Makowieckit, Nick Tandy-t és Michael Christensent, hogy decemberben egy újabb teszten bizonyíthassák rátermettségüket.
Azt már korábban bejelentették, hogy az idei két autó pilótáit, Timo Bernhardot, Romain Dumas-t, Brendon Hartley-t, Neel Janit, Marc Liebet és Mark Webbert megtartják jövőre is.