Audi
Nyár végétől lehet rendelni a 2010-ben bemutatott Audi A7 Sportback ráncfelvarrott változatát, amit legkönnyebben az új fényszórókról lehet felismerni. Az A6-oséra hasonlító lámpák már Mátrix-LED technológiával is kérhetőek, ami a lézert leszámítva a legfejlettebb fényszórótechnikának számít manapság. Nem változott a hátsó lámpa formája, de az irányjelzője mostantól dinamikus, azaz futófényes. Enyhén változtattak a singleframe hűtőmaszk és a lökhárítók formáján is, de a lényeg inkább a motorháztető alatt található.
A frissített A7-es két benzines és három dízelmotorral rendelhető. Utóbbiak az Audi új fejlesztésű háromliteres, V6-os dízelmotorjai, amely egy turbóval 218 és 272, kettővel 320 lóerőt adhatnak le. A gyengébb a takarékos, fronthajtású Ultra változat motorja, amely állítólag megelégszik 4,7 liter gázolajjal száz kilométeren.
Kizárólag a duplaturbós dízelhez adnak nyolcfokozatú ZF automataváltót a nagy nyomaték miatt, a többi motorhoz az Audi saját, hétfokozatú duplakuplungos S-Tronicja jár. Az S7 motorja egy négyliteres, dupla turbós V8-as, 450 lóerős teljesítménnyel és hengerlekapcsolási képességgel.
Frissült az MMI fedélzeti információs rendszer, már szériafelszereltség hozzá az internetkapcsolat LTE-n keresztül és az Nvidia grafikus gyorsítója. A belső tér néhány új burkolatot és kárpitot leszámítva nem változott.